2007年11月22日 星期四

追問


原本煲湯既例行公事好普通

但琴晚煲既【南瓜栗子紅蘿蔔粟米南北杏蜜棗煲西施骨湯】

我最愛既南瓜栗子同粟米啊!

加重栗子同南瓜份量,好甜既湯,好好好好好好味呀

原本好多南瓜但煲到溶晒,好似南瓜精華咁啊

只搵得番相中果一件,飲完好開心







晚飯途中既對話:

我:點解你唔鍾意食粟米既?

大少爺:唔知啊!唔鍾意食囉!

我:你知既,你知點解你唔食粟米,不過…你唔肯講呢

大少爺:(笑)丫!你又問怪問題啦!

我:咁邊方面令你唔鍾意既?

大少爺:唔太鍾意囉!

我:咁你食落去有乜感覺令你唔鍾意呢

大少爺:粟米既感覺囉

我:咁佢錯晌邊令你唔鍾意既?

大少爺:(忍唔住笑)唔夠甜啊

我:苦瓜都唔甜你又鍾意既

大少爺:我鍾意苦瓜既苦

我:咁點解你鍾意苦又唔鍾意飲廿四味,但鍾意飲可樂既?

大少爺:(笑住撇我塊臉)

由於經驗上得知我會永無止境追問落去,佢笑住行開飯枱

而我就最鍾意見到佢無晒符既樣,通常我就會大笑

可憐大少爺每日都被呢種無聊問題包圍住!

*出blog隨意門又啟動,終於有得去行街喇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾