2007年11月3日 星期六

成煲


11月除咗飯聚、同自已朋友shopping外.......遺忘好幾餐喜宴

我鍾意去喜宴,鍾意特別著得靚

又多多借口買更好質素既衫,呢輪又要轉髮型啊

但最唔鍾意食千篇一律既菜式

遇著大少爺上司、下屬擺酒的話........................

我全晚都要刻意提醒自已盡量唔好失控地笑

所以.......大少爺既同事唔知我係癲架!

好似呢幾個月都會好忙咁

12月係忙碌高峰期

1月都會忙,通常1月都好忙,2月頭新年1月就會更加忙

2月過年

3月又去日本

可能仲有個project添,噢!

******************************************************************************************************

我要晌得閒既時候研制多啲菜式,我要晌新年前學識炆鮑魚

下個目標炆花膠

而今日終於整咗【啫啫雞煲】、雞係托鐘點姐姐幫我買既嘉美雞

當然斬雞既任務由鐘點姐姐去幫我做

好一個啫啫雞煲,又成功學整一款煲仔菜喇

平時個煲仔太細,屋企唔知幾時有呢個康寧煲,總算放咁多年用得著







好鍾意將料頭事先切好放埋一碟等候法落




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾