2007年11月9日 星期五

指南@ Red Stone Bar & Grill


琴晚半夜鼻塞令我紮醒,要用醫生開既menthol crystal 整通個鼻先再瞓得番

我人生最怕鼻塞,一塞就輾轉反側又紮醒

加上早起身精神狀態唔太好

好彩約Amy、Cindy 食lunch時,好快我又再開動引擎般

而且今日比我搵到人生育嬰指南Amy

面對Amy令我消除好多顧累,對佢同劉小姐既生活趣事好感興趣呢!

今日到 Red Stone Bar & Grill午餐






Focaccia好味呀!




Appetizer :木瓜律沙配薄切烤牛肉

牛肉好嫩加上微酸既木瓜,噢!




香煎鯛魚柳煙肉卷配鮮菠菜及炒薯仔,伴忌廉酒汁

今日放棄牛肉,因為仍然唔舒服,想食清啲

好味!




呢個係Amy同Cindy既甜品士多啤梨吉士批




因為想食雪糕我揀蘋果酥卷伴雪糕




一個愉快相聚,Amy送比我既毛巾蛋糕


To:Cindy

你講既:落7-11叮薯片係我開動引擎既源頭

To:Amy

多謝你既禮物,大少爺對份禮物十分好奇啊!

你係我御用育嬰指南、媽咪信箱,他朝有日希望用得著

你搬好後快快再聚!

P.s 你保養得好好啊

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾