2007年12月12日 星期三

3期


噢!今日發現自已有3個期待

1)加拿大明報【樂在明廚】刊登我既食譜

我要等加拿大方面寄比我先睇到呢

*我期望遠在多倫多的表妹呀欣(Fiona)、呀盈(mandy)、表弟鴨仔(Derek)見到的話

會來我blog與我相認啊!

2)而家既我好似好得閒、但其實又好忙

或者、可能、應該係會有一個新project

雖然今次自由度各樣都好理想

但我開始滿腦都係計劃內容呢.....................但又好期待

(純粹發表下近日感受,唔好問我係乜,詳情容後公佈,一定會公佈添呀)

*******************************************************************************************

琴日係我舊歷生日,與4個朋友食慶生飯,雖然時間短但都好開心

私人聚會唔post喇!但hyper心情同好飽既飯餐令我今日諗唔到食乜午餐

叫鐘點姐姐順道去海皇幫我買粥同炸兩

海皇我只鍾意食菜干粥,而我想食油條又想食腸粉,所以就食炸兩啊

但我覺得張相影得幾靚所以post,部新相機被我控制得幾好!

我就算買外賣都要放自已既碗、碟先食架!







3)好期待今晚.......係一個好特別慶祝啊

今晚見~~~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾