2007年12月9日 星期日

最強


噢!今個星期進入忙碌既日子

晚晚都會出街食飯,所以今晚就自已煮

全部最強既組合,有幾強?睇下咪知囉



法式洋蔥湯、蒜蓉包

今次個湯無焗,因為屋企無芝士

洋蔥湯既材料只需要洋蔥1.5個、雞湯或牛骨湯、鹽、Parsley

材料簡單但非常之香甜,最強係...我煲足1.5鐘淆製而成




紅酒Rosemary羊扒,最強係....用意大利鹽去醃

新買既cooking wine都幾好啊

有留意我blog "Today's special"既話,就知道我11月開始已轉用意大利鹽煮食

我覺得煮西餐用意大利鹽最好,可惜我掉 咗個包裝介紹唔到

下星期補給時要介紹一番

個羊扒既伴菜先最強,當然唔係講緊個以焗代炸既薯角,係講緊..........




個伴菜係籚筍與鮮磨菇

最強係............加上鵝肝粒,噢!

我買 咗半個鵝肝預備各項節日用,切件時有碎既剩,就用作炒伴菜








到甜品,史上最強既甜品

襯我個晚餐既甜品當然唔惹少啦!

各位觀眾

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

東海壽包一個配上冰凍草梅,都話最強架啦!

哼!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾