2007年12月12日 星期三

甜蜜


今日同佢慶祝一週年紀念,晌呢一年裡面佢令我好sweet

欣賞佢係一個好好、善良、好耐性、脾氣好既人

係佢令我更沉醉於甜味既世界,每次見佢都會血糖上升

今晚特意晌L'Atelier de Joel Robuchon 慶祝

食完仲把臂同遊,好開心啊




好好味既蛋糕,白朱古力熱情果蛋糕真係超好味

其餘栗子蛋糕同椰子芒果蛋糕就..............喇

牛角包都好好味呢

我以後晌中環一個人下午茶的話,可以晌度食蛋糕喇










又係IFC但夜晚確係好唔同




噢!好靚呀




佢係邊個?咪就係果個$137.5同我爭生意、又話我個樣似米奇老鼠

又次次都話我最瘋癲

屋企同我隔好遠但我兩個月唔夠就去足3次,甚至連架步都清楚,佢屋企變成我別墅

果個Vanlily囉!

我要每年都可以慶祝,覺顏生話齋:來簡約地愛多80年、態度未曾改變~~~~~

如果唔係佢..........我唔會發現世上原來唔止我係螞蟻托世

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾