2007年12月13日 星期四

+/-


嘩!我過埋生日要努力鑽研自家煮

我始終較鍾意post自已作品,But....呢輪掛住出街

我想食越南河粉,就去個蔡瀾推介既【味佳居】

報章標榜用30斤牛骨淆湯、鮮甜無比

我好鍾意食越南菜式但近年既越南餐廳水準不斷下降

呢間既味道的確好

食落的確係好好味,湯甜、河粉幼滑、牛肉都好稔滑

春卷好鬆脆,好值得 加 分







青檸茶





 


 可惜...............服務好差,直頭負分

差到我唔想寫出嚟

我覺得要放個劉華紙版晌呢間舖度警惕:今時今日咁既服務唔得架喇!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾