2008年1月24日 星期四

第一擊


今年第一底蘿蔔糕出爐喇
由於係練習下,所以材料只係蝦米、臘腸、乾榣柱
而且唔係落太多料,因為我只係晌屋企既存貨到整,整完呢底
過年前就會用新存貨整喇!Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

【喔必厘羅馬風乾臘味哥爾比克苦耐勞茱莉亞蘿蔔糕】

其實係春桔話今年群英會希望有多d特色食品

但我今年只會整蘿蔔糕,其他年糕買就算喇,今年想食華麗園年糕呢

所以改個特色名扮下勁囉

唔記得買錫紙盤,但用長型蛋糕模切時較方便啊




我鍾意加大量蔥、芫茜

你就咁睇覺得好多,但切件後就只係每件黏到少量芫茜蔥




我鍾意食蒸蘿蔔糕

但大少爺就鍾意煎呢




蘿蔔糕
材料:
粘米粉    300g
粟粉        2湯匙
雞粉        1湯匙
麻油       少許
胡椒粉   少許
臘腸  、 蝦米   隨意
白蘿蔔  2.5斤 = 1512g  *我自已會用夠3斤

做法與步驟

1. 先將蝦米浸軟、臘腸切粒加少許蔥白炒香加半茶匙酒及豉油秒香

2. 將粘米粉、粟粉加12安士水開成糊狀,加少許麻油、胡椒粉、生油、雞粉

3. 白蘿蔔刨絲後煮5分鐘,然後將已混合(2)加入稍煮至重身,再加入炒香的蝦米及臘腸

4. 糕盤(塗上生油)盛載,後蒸約50分鐘即成。

*浸蝦米既水及刨蘿蔔時既蘿蔔水留起,代替步驟(2)既水份

*步驟(3)蘿蔔絲加粉漿時,煮到重身,感覺就快拎唔起隻鑊剷既感覺就OK

*倒入糕盤時要分幾次,每次倒入時要輕輕壓實,完成品就唔會鬆散

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾