2008年1月21日 星期一

駛乜講


上次去冬菇vanlily屋企上甜品蛋糕課,除蛋糕外..............

仲有...puff

其實之前我都自已整過,係用"對山北"既食譜與做法

雖然做到但未係好理想

今次跟冬菇老師做,我身為高吸濕力既學生

駛乜講呀!我梗係成功啦!哼~~~

聰明仔食..聰...........明................................豆

我無整個custard,用呀妹diana教我既方法整cream

好似食緊puff夾軟雪糕咁啊!

↓你睇你睇,衰得佢個樣咁靚仔...........................我講緊粒士多啤梨呀




無爆面,焗得好好啊




*出blog隨意門又啟動



沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾