2008年1月19日 星期六

五強@ 帝苑酒店The greenery


今日歡樂五強去食Tea buffet

歡樂五強包括:我、飛E、冬菇、mini、蝦吉

各自相識3個月紀念

地點:帝苑酒店The greenery

除咗食仲有一個喪強活動






甜品都幾精美,仲有pancake、雪糕.........................







最鍾意呢個係好似糯米慈既糯米卷包朱古力




鹹點都OK




今日另一項活動,係我同蝦吉諗既

5個人每人去一間超級市場,各自買$100

唔限內容、物品,做成一個福袋

我...抽中飛E既,好實用,仲有個碎食物器碎蒜頭一流啊







飛E ...抽中minicorgie既,好甜既物品啊




minicorgie...抽中 vanlily

全部材料加埋就係brownie






Vanlily..抽中蝦吉既

裡面有雞毛掃、炭精、燒酒、老鼠膠、內褲洗潔劑......................




哈哈…呢個勁呀!我用$100買16樣嘢

內容豐富,我晌吉之島買既

咪咪吉抽中,哇哈哈哈哈哈哈哈

有豆豉、粉絲、即食白飯、燒烤網、胸圍洗衣罩

最勁既係.........................




核突水鞋一對,哇哈哈哈哈哈哈

我前日同大少爺一齊揀選,當時見到呢對鞋已經爆笑

估唔到由與我一齊諗呢個遊戲既咪吉抽中




張枱幾咁壯觀!




仲有…可愛冬菇既南瓜包,好味啊




之後同飛E行街

期待歡樂五強再聚,我愛你哋呀)))))))))))))))))))))))

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾