2008年2月21日 星期四

抗生素係....


我心目中抗生素既解釋係…止及抑壓龍精虎猛正常活吃喝玩樂元

退燒了。。。但要捱超過一星期既抗生素

一向過渡活躍既我,食完藥就只能瞓、瞓、同埋瞓

醫生話要食完全個course,又叮囑我唔好週街走

跟本佢比咁多抗生素我,我點有精神週街去?

入定糧食,包括買咗一pack魚

我對呢類魚無乜好感,所以我係都要整到好味先肯食

琴晚既晚餐除咗魚之外,仲有菠菜、加少量粟米

預計休息兩星期,我要諗下點樣可以食得好少少?~~~~~







34 則留言:


  1. 11111111......

    回覆刪除

  2. 圓圓,真的沒幫你改錯名「近圓得食」,連病緊食既野都正過人。以後病要食粥已因為你而變得out了,haha!

    回覆刪除

  3. 大少奶 ~~
    你呢餐 present 得好好阿
    有魚有菜 整得o甘靓 仲有酸酸地既汁
    都幾開胃呢   我好 like 呢
    你病o左都一樣好精采阿

    回覆刪除

  4. 我都食緊抗生素呀!連皮膚都差埋

    回覆刪除

  5. 你病都食得咁靚....我好欣賞你呀
    我咳到嘔今朝都忍唔到要食go go 力呢

    回覆刪除

  6. 你真是要好好咁休息啦  !  你病所煮的東西都仲要咁好味及靚的, 咁可想而之你好的時候, 所煮的食物一定好好味的

    回覆刪除

  7. 我唔可以食抗生素... 所以我冇咩事, 唔可以病. 如果唔係都唔知搵咩藥醫我.

    回覆刪除

  8. 雖然你病咗但係整啲嘢都咁鬼正
    但都應該多啲休息吓架,
    快啲好先可以再戰江湖嘛,係咪
    請多多保重

    回覆刪除

  9. 真係佩服你病緊都可以煮得咁靚又咁正啊﹗哈哈﹗

    回覆刪除

  10. 喺咪龍脷柳?其實啲魚啖啖肉又冇骨都幾好吖,我估你喺唔鍾意食雪藏魚喱~~~ 整咁多配料,一定好好食啫,至少引起食慾先啦!

    回覆刪除

  11. 唔緊要喇~~加油呀!!好返再玩過!!

    回覆刪除

  12. 你巧勁呀..仲整到d咁靚既野~

    回覆刪除

  13. 親愛的圓圓偶像:
     
    一向坐唔定, 多多節目0既你.....無得去街街.....一定好失落! 
     
     唔緊要啦......而家當係養精蓄銳......去日本可以行個天昏夜暗!!!!
     
    Fan CC上
     
    PS .........不如叫鐘點姐姐多0黎幾日, 幫你煲滋補湯水啦(雖然我知你係廚房楂fit人)......但係我唔想 + 唔捨得你操勞啊!

    回覆刪除

  14. 大少奶, 希望你快D好番啦!!

    回覆刪除

  15. 繼續休息多點!! 好返再做返煮持人!!

    回覆刪除

  16. 圓圓 : 午安啊 ~
    頭先同個同樹食lunch慶祝佢既生日, 食完e家好眼瞓呢 ~
    你e家瞓多d啦, 儲埋儲埋多d精神遲d用來同我gel gel 咀同埋去日本掃貨ma~

    回覆刪除

  17. 其實......煮飯已經成為左你而家只可以做的活動, 所以一定要有咁花心思得咁花心思去煮
    既然係咁, 不如就整餐法國菜喇!

    回覆刪除

  18. 靚圓圓
    你碟餸好似條脷呀
    抗生素一定要食哂, 如果下次食就唔WORK架喇~~
    P.S. 食完D尿尿仲有一陣藥味, 好難頂架!

    回覆刪除

  19. 努力啦,你都好嚴重喎﹗我已在慢慢好轉中。
    我想問你係唔係唔食粥?唔係食得清淡d會快好d咩?
    不過唔知你有無發覺食抗生素再加胃藥會好快餓,所以食藥前記得食多少少野。

    回覆刪除

  20. 響屋企唸下點樣整得特別又靚比自己食都係一個幾好既活動!!我至鍾意架啦~~

    回覆刪除
  21. 睇見妳碟魚整得貢靚 , 就証明妳巳經好得七七八八啦 ,  不過 ' D ' 抗生素就一定要跟療程食晒佢 Lu , 如果唔係就要重新食過 , 到時重慘 .

    回覆刪除

  22. 乜d雪藏魚可以咁樣配搭ga, 真是名副其實: 色~香~味 俱全wor, 抵

    回覆刪除

  23. 你就最叻呀, 就算病病...都要食得精彩至有氣力去病, 至會快點復原.
    祝早日康復

    回覆刪除

  24. 病仲煮野食, 犀利呀!!

    回覆刪除

  25. 送花來囉!請簽收!                  2008年2月21日
             農歷年初十五 , 元宵佳節
            送給你們及All Poodle 粉絲                  情人節快樂 !!
      http://www.procreo.jp/labo/flower_garden.swf   點入後,用滑鼠點黑色版面任何部分,
         花會立即出現 ! 想幾靚,有幾靚!
          

    回覆刪除

  26. 你有得休息就唔好挨聲嘆氣喇, 我想休都無呀
    今日仲要被屈 ~

    回覆刪除

  27. Get well soon!

    回覆刪除

  28. 見到你煮d野,無胃口都變o左大食精

    回覆刪除

  29. 要消炎,食抗生素,重要飲多D水。
    可以的話,食D青瓜或飲D青瓜汁,有消炎作用。
    再食D水果( 蘋果,奇異果,火龍果,....) , 大量
    維他命和纖維。一定好快好番!

    回覆刪除

  30. 圓圓 : 早安啊 ~
     

    回覆刪除

  31. 有魚,有菜,又有粟米
    你真係好有心機整得咁靚最重要係食得健康呀!

    回覆刪除

  32. 希望你每日嘟咁happy~~

    回覆刪除

  33. 咁多抗生素都抑制唔到你煮食行動.
    勁!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾