2008年3月25日 星期二

感動的牛


*出blog隨意門

前文提要,收到一本好食譜當然要好好利用

牛魔王第一樣睇中既係......滑蛋牛肉飯啊

我雖然係牛魔王但好少炒牛肉既,因為怕自已炒得唔好

噢!這個食譜多麼令人感動啊~~~~~

完全做出合乎理想,好滑既牛肉加上滑滑蛋汁

我一定要繼續努力去嘗試食譜內菜式,哼~~~

個滑蛋汁仲可以改用雞、蝦球代替啊

食譜要用牛眼肉,但我晌citysuper只買到牛腿肉,都好滑啊







36 則留言:


  1. 嘻....估唔到你咁快手就用食譜煮咗餐好餸.....
    如果配上鞋雞+熟魚(我最愛既肉)....我諗都好好食

    回覆刪除

  2. 圓圓兄弟,
    好靚的牛牛呀.....一定是住是十五樓架!
    努力煮多點! 
    秋香兄弟上

    回覆刪除

  3.    早晨阿 大少奶 ~~
    你既滑蛋餐炒得好好阿 我好鍾意食滑蛋汁架
    我去街經常會食滑蛋河 不過唔識自己煮
    你煮得好出色阿 你講既果本食譜都好吸引我
    不過我未係依度見過果位作者呢 
    我地依度比較難買到好既香港出版書  通常要等國際書展
    所以 我會等到5月 香港都有黎參展
    等我都揾下呢

    回覆刪除

  4. How to make  滑滑蛋汁? Can you teach me?

    回覆刪除

  5. 係碟頭飯渦~~~~~大少奶你又可以洗少隻碗啦~

    回覆刪除
  6. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月25日 上午11:46


    呢碟滑蛋牛肉飯好正呀...真係好吸引呢... 你d滑蛋汁整得好靚

    回覆刪除

  7. 滑蛋牛呀﹗兩樣都滑真係好難呀﹗

    回覆刪除

  8. 好吸引, 睇到都好想食 ..

    回覆刪除

  9. 咁靚0既碟頭飯大少爺都 no complain 啦~

    回覆刪除
  10. 親愛的圓圓偶像:
     
    我有睇過梁女士的訪問+食譜,佢對美食的要求+追求+passion,真的好強勁啊!   仲有,我又想參觀她的廚房啊.....很喜歡看那些"好pro" 的煮食設備+cooking utensils!
     
    Yee?? 點解有碟頭飯出現? 我記得你話過大少爺 ......???
     
    愛牛肉但怕牛奶的Fan CC上
     

    回覆刪除

  11. 碟 ... 頭 ... 飯 ...?

    回覆刪除

  12. 嘩!簡直就好似茶餐廳師傅傑作,佩服佩服!

    回覆刪除

  13. 我覺得最感動係大少爺竟然放過你, 肯食碟頭飯 LAW

    回覆刪除

  14. lunch time...搞到我陣間都想食滑蛋牛肉飯添!!

    回覆刪除

  15. 滑滑牛肉.....嘩....正.....

    回覆刪除

  16. 咁橋琴晚食飯時都有人介紹呢本書~~~所以我決定今日去買

    回覆刪除

  17. 煮得好好呀,掂喔!喺咪好有滿足感呢?喺咪眨時間好仰慕梁太呢?繼續努力,相信你好快好似我咁沉.淪.架.喇~~~噢!

    回覆刪除
  18. 幸福小女人- Diana2008年3月25日 下午4:12


    家姐..
    呢個滑牛飯一定好正,, 否則姐夫都唔會妥協肯食碟頭飯啦!!!
    我好掛字你啊...你唔好帶咁多野過黎... 知唔知! 2135,, costa cafe等!
    妹妹上

    回覆刪除

  19. 本書真係估佢唔到咁好啊!
    我行過好多次都無望, 原來一樣簡單既餸菜都咁有技巧!!!
    大少奶咁你要我比既學費會唔會高於通脹啊?!

    回覆刪除

  20. 你碟滑牛飯好得啊!!!!可唔可以分享下點整呢?我好想試整呀~~

    回覆刪除

  21. 好滑呀~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除

  22. 好鐘意個汁~~~~

    回覆刪除

  23. 靚圓
    你好快手喎
    個雞竟然好味到連大少爺都肯食 碟頭飯!
    你個$38呢???

    回覆刪除

  24. 見個樣就知佢滑啦 直頭唔洗做facial呀

    回覆刪除

  25. 做乜呢排甘興羅頭位啊?
    大少奶D碟頭飯都好鬼掂啊

    回覆刪除

  26. YEE大少唔係唔鐘意食碗頭飯咩...
    呢個滑蛋牛好流呀!!

    回覆刪除
  27. 家嫂:
    呢位作者上次睇電視訪問我已想起你啦!
    我睇過佢呢本書, 佢好講究, 自問唔會咁仔細, 所以我好衰衰咁每次行過"刨"下, 記下重點就算.
    (好記得佢個醉雞係幾咁大鄭事. 事前兩日準備啊!!!!!)
    家嫂, 你咁乖巧, 我睇你煮就得啦. 呵呵呵~~~
    [版主回覆03/26/2008 00:34:00]菇奶奶
    家嫂同佢差天共地啊
    我想學醉雞整比你食

    回覆刪除

  28. 麻油後加, 熄火先加, 熱加就唔香架啦.  記住啊!
    [版主回覆03/26/2008 00:33:00]我知!如果唔係會唔好食、唔好食、麻油早左落唔好食丫嘛

    回覆刪除

  29. 改用雞?真有創意。
    [版主回覆03/26/2008 00:31:00]滑蛋雞肉同親子丼原理差唔多
    食物最奧妙之處係可以變化

    回覆刪除

  30. 好嘢!好嘢!我今日專登過咗又一城買咗啦~~~仲買埋第二本啦~~~啲製作過程好清楚同好講究~~~ I Like It~~~
    [版主回覆03/26/2008 11:30:00]我都會買埋第二本啊!你快快試煮啦

    回覆刪除

  31. 真係睇相都睇得出好滑呀!

    回覆刪除

  32. 圓圓圓呀圓
    早安呀 ~
    我好misssssssssssssssssss 你啊 ~
    e......我同cc都有同一問題呀, 大少爺唔多like碟頭飯嫁 ~~~~
    不過你可以令佢食到, 你真係好叻嫁啫
    如果碟飯走蔥, 我可以食兩碟呀
    GGG呀G

    回覆刪除

  33. 蛋牛飯正呀, 令我想起讀書時代呢...

    回覆刪除

  34. 真係好正好滑呀!我新年返hk時見到這本書好想買,但太貴結果無買,現在超後悔呢!!!

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾