2008年3月1日 星期六

魔法奇緣


又因為就快去日本,我就放肆咁用餘下既抹茶粉

整抹茶果凍配紅豆

原來抹茶做果凍食落好清涼架!配甜甜紅豆真係好match




之前唔舒服,一直心掛掛想睇...魔法奇緣( Enchanted)

終於同大少爺睇咗,好好睇啊

一向係迪士尼動畫狂熱既我真係睇到好開心

我好想學佢一路唱"happy working song"、一路轉圈唱歌跳舞做家務啊

個王子好爆笑,睇完真係好開心~




30 則留言:


  1. 歷史性的一刻!!!!!
    Yeah!!!
    [版主回覆03/01/2008 20:50:00]Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除

  2. 哈哈!!!我22歲出來做嘢之後就再沒有睇過卡通啦...

    回覆刪除

  3. 圓兄弟,
    過年時都睇左真是好開心, 不知幾鐘意個公主d衫....
    秋香兄弟上

    回覆刪除

  4. 好好睇,我都係睇完開心晒...個王子好傻仔,哈

    回覆刪除

  5. 你個抹茶果凍好夏天feel,令我諗起京都喔! 你終於都睇咗喇,真喺好正!好彩有你鍾意嗰首歌出現,如果唔喺,真喺見到啲小強洗碟/老鼠洗厠所,都幾駭人!

    回覆刪除

  6. I like the movie too.
    So, you are well again. Great!

    回覆刪除

  7. 我都好想睇呀~ 最鍾意睇迪迪尼野,成個人都會開心 d~

    回覆刪除

  8. 家嫂:
    我好鍾意你剛才俾茄子人隻日文茄子, 好得意呢.
    你個果凍望落同聽落(抹茶)都好清涼.
    套戲上時我睇廣告片覺得幾好笑啊.
    特別係個女主角一日到黑唱歌, 俾個男主角叫佢唔好唱.....
    我又諗起家有喜事囉.......
     

    回覆刪除

  9. 圓呀圓 :
    晚安
    今日下晝去o左睇中醫啊 ~
    e家能源耗盡................du ~du~du~
    明天再請安啦 ~
    G呀G
     

    回覆刪除

  10. 係喎~ 你提醒咗我要睇lee套戲~ 哈哈^^ 太忙忙到唔記得咗!

    回覆刪除

  11. 大少奶~~~好正呀~~~
    抹茶果凍配紅豆點整ga???
    我又要整~~~有冇recipe???
    [版主回覆03/02/2008 22:53:00]其實呢........即係咁
    今次我煲紅豆沙杰得滯又甜多d,所以先整無糖抹茶凍去中和番
    我只係用魚膠片+綠茶整既呢

    回覆刪除

  12. 天氣咁冬我唔洗清涼啦 可以take ring check留番夏天嗎?

    回覆刪除

  13. 呢套戲真係唔錯, 搞到我個男同事睇完返黎都不斷唱入面既歌.. 哈哈

    回覆刪除

  14. 我都好想睇呀!不過見到有P.S I love you 時都係下次先睇公主
     

    回覆刪除
  15. o係呀~我都覺得好好睇呀~尤其係佢呢首歌 http://hk.myblog.yahoo.com/jw!c5tSkBmfHRtUZKXAU38.toA-/article?mid=2371&prev=2383&next=2362

    回覆刪除

  16. 真係好好睇呀, 個小妹妹好可愛

    回覆刪除

  17. 真係好好睇架, 我想睇多次都唔得, 只係得返早場咋!!
     

    回覆刪除

  18. Hi Dear 大少奶 ,
    我是新來的 . 因今天剛剛有了自己的blog , 但看了妳的blog已有一段時日了.  也請妳來我處坐坐吧 , 因剛加入,  只加了部份十字繡的相片 , 請妳一同分享 , 謝謝 !

    回覆刪除

  19. 呢套電影真係好好睇, 我都睇得好開心~

    回覆刪除

  20. 魔法奇緣真係好好睇~~我好早之前睇左~~ 最鍾意個公主開左個窗, 然後唱歌call d老鼠黎幫手做家務~~ 仲有, 好鍾意佢d窗簾裙~~

    回覆刪除

  21. ha ha 我睇完都有在街一路跳,一邊唱呀,好彩條街無人
    唔係俾人當我傻的

    回覆刪除

  22. 你幾時去日本呀?我3月29日出發去大板呀,會唔會see u in Japan呢

    回覆刪除

  23. To:CC
    你唔記得私人,我睇左你既reply
    但為免公開,我delete了呢
    Sorry

    回覆刪除

  24. 係我講Sorry 先arm!  OH My God! Stupidddddddddddddddd me!
    點解我次次都沉溺在回覆, 而唔記得the most important button呢!
    我以後會小心D! 唔會太天真,太傻!  
    [版主回覆03/02/2008 23:57:00]哈哈!你而家要長大喇

    回覆刪除

  25. 咁啱嘅, 萍果昨日都睇咗呢套戲
    實在係好好笑
    我同男朋友都一致認為
    呢個公主整野食千祈唔好食
    因為佢啲朋友老鼠仔都唔似五星級大鼠咁會預先同自己消毒

    回覆刪除
  26. 濃情朱古力碰上士多啤梨2008年3月3日 上午11:43


    抹茶果凍配紅豆好正好特別呀...我都好鍾意呢...

    回覆刪除

  27. 我星期五睇戲就係睇左呢套啊!!
    我都覺得好好笑! 係公園大合唱好有disney既style~
    最好笑係講有2公婆要離婚, 公主感情流露咁喊左出來~ 仲話老婆對眼會放電咁!
    佢d衫都好靚啊!

    回覆刪除

  28. 呢排真係勁多人去日本玩, 一於無懼日元高企!
    幾時出發去邊度呀? 玩得開心啲呀, 有咩筍嘢, 記住介紹我地呀!

    回覆刪除

  29. 我都有睇啊....同大少奶一樣 feel ....睇完勁開心......

    回覆刪除

  30. 我都係覺得好好睇, 睇完好開心

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾