2008年3月18日 星期二

我的書開工了



emoticon68.gif
各位~

歡迎來臨記者招待會,現宣佈我將會為我人生第一本書開工

當然你哋會好想知本書既內容,又會估係咪食譜?

本書其中一part係食譜

但其餘就係...

生活、深海擸奇、動物奇觀、插畫、大少爺怪癖、vanlily血糖報告等等(講笑咋)

其實暫時唔可以公佈內容呢!只可以透露唔屬於完全係一本食譜

但本書將會霸佔我既生活、亦會閉關

我都會分享下出書既歷程、趣事

(淨係與編輯&出版經理傾書過程都好好笑)

亦會加開新分類...My Book

希望唔好每日都只係講...............腦閉塞啦!(我真的怕會腦閉塞乜都諗唔到)

類似以下呢份簡陋午餐將會晌我忙碌既日子出現







為我打氣吧!

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾