2008年4月20日 星期日

白既


仍記得我介紹過煮嘢用既紅酒嗎?

晌Citysuper賣既 Click here--->推介

今次輪到白酒,煮海鮮、煮蜆................

我晌吉之島買呢隻白酒 187ml $15.9煮海鮮

佢同一隻牌子紅酒 $10.9咋,但我因為最近去買咗支新紅酒既,所以無買

佢份量少 187ml 比250維他奶更細支

價錢平,紅、白酒煮食物主要係提升香味,唔需要買太貴

好多時買支大既會用唔晒阻地方

煮西餐較鍾意用呢隻牌子既紅、白酒多過cooking wine

因為cooking wine較淡煎牛扒唔夠濃味

 


經常晌citysuper買薄荷葉

但次次用唔晒就淍謝,學Vanlily水種

你睇幾靚,原本葉軟晒,浸水加有機海藻肥,d葉再變番實淨

中間仲發芽,yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!




30 則留言:


  1. no.222222222222222222222

    回覆刪除

  2. 哈~~~我都喺用呢隻白酒喔!都喺喺吉之島買,就喺覺得佢細細枝,可以快啲用完嘛。
    [版主回覆04/20/2008 12:05:00]近來減價好抵呀!紅酒都係$10.9
    go go go 去買啊
    佢既好處,細支得來又比cooking wine有酒味,夠香啊

    回覆刪除

  3. 每日看你的blog好像已成為我的習慣了.觀看你的BLOG都有一陣子了.
    但今次是我第一次在這裡留言呢.
    這裡是我必到的blog. YEAH!
    我是一個完全不懂得COOK 食物的人.
    原來煎牛扒要用COOKING WINE 的.
    請問什麼時候才放COOKING WINE 呢?
     
     
    [版主回覆04/20/2008 12:13:00]其實紅酒煮牛扒、牛尾等,會帶出牛既味道
    如果你買一塊靚牛扒,唔需要醬汁,用紅酒去煎
    你煎到塊扒差唔多ok,較回大火加半湯匙紅酒,等佢揮發後就上碟
    塊扒同肉汁都會較濃烈香味

    回覆刪除

  4. 有機海橾肥可唔可以幫我買支呀?
    你係唔係有玩水種植物架!七彩繽紛既吸水珠你鐘唔鐘意呀?我去買時順便買俾你同vanlily ar!~~~~~
    [版主回覆04/20/2008 12:04:00]幫你問下我朋友晌邊樹買有機海橾肥,因為係朋友比我既
    我唔唔係有玩水種植物,只係費事成日買薄荷葉先試水種啊
    七彩繽紛既吸水珠我怕我會當糖食呢

    回覆刪除

  5. aiya,唔記得講支白酒tim~~~!細妯支幾好wo!街係煮俾天皇夠方便!~~~~~~~~
    [版主回覆04/20/2008 12:15:00]係啊!你去吉之島買丫
    至於煮法..............記得買我本書啊
    哇哈哈哈哈

    回覆刪除

  6. 水種薄荷葉真係好粗壯喎~~

    回覆刪除

  7. 我又係學Vanlily水種薄荷,用兩個幾月時間,而家已經變左幾盆出黎!!好勁啊!!

    回覆刪除

  8. 哈哈... 同你亞妹一樣識飯識食, 又唔駛做既人, 人生太寫意嗱~

    回覆刪除

  9. 家嫂:
    今日天氣真係好.
    好唔得閒, 屋企好亂.
    匆忙中留言o既
    菇奶奶上

    回覆刪除

  10. 咁0岩既...我都鍾意放定呢支白酒係屋企煮野啊~~~~~
    我以前好天真同傻咁會去買成支白酒....用少少黎煮...之後成支飲埋佢.....
    呢支白酒......細細支真係好方便啊~~~~

    回覆刪除

  11. 我個薄荷葉1星期就吸哂成杯水喇~
    而家種得好好, 要換個大少少既盆!! yeah!

    回覆刪除

  12. 我都試緊用水種薄荷葉呀,不過養咗水兩日佢都仲係頭dupdup喎
    請問係邊度可以買到有機海藻肥呢?
    你本書寫成點呀,幾時出呀,努力呀!!!!

    回覆刪除

  13. 洗米水或過左期既牛奶用黎種植物 , 好過任何有機肥  ,食用時仲更安心.   如果土種  ,除左以上2樣  ,仲可將蛋殼插入土中 , 蛋殼有好多營養 , 係植物既良伴.

    回覆刪除

  14. 咦,你買呢o的酒咁抵啊?我以前成日見到惠康百佳好似賣成廿幾蚊一支的   細細支又幾好啊!唔駛開支大o既,用唔晒又飲唔晒啊

    回覆刪除

  15. 薄荷葉養得好靚,其實好易種好粗生啊!

    回覆刪除

  16. 薄荷葉養得好靚,其實好易種好粗生的,放在一邊就得!

    回覆刪除

  17. 親愛的圓圓偶像
     
    你對靚手出鏡率好高wor!
     
    救命啊! 點解你連種薄荷葉都識gar.........其實有mud 0野你會唔識呢?  好難諗啊!
     
    等睇你本書的Fan CC上

    回覆刪除

  18. 親愛的圓圓偶像:
     
    救命啊!  點解你連種薄荷葉都識kar?  其實你有mud 野係唔識呢?  好難諗啊!
     
    你個頭號Fan CC上
     
    PS (你的靚手出鏡率候巧高!  )

    回覆刪除

  19. 親愛的圓圓偶像:
     
    救命啊!  點解你連種薄荷葉都識kar?  其實你有mud 野係唔識呢?  好難諗啊!
     
    你個頭號Fan CC上
     
    PS (你的靚手出鏡率候巧高!  )

    回覆刪除

  20. 親愛的圓圓偶像:
     
    救命啊!  點解你連種薄荷葉都識kar?  其實你有mud 野係唔識呢?  好難諗啊!
     
    你個頭號Fan CC上
     
    PS (你的靚手出鏡率候巧高!  )

    回覆刪除
  21. 幸福小女人- Diana2008年4月21日 凌晨3:24


    家姐..
    我男朋友話我杜拜d植物...x家剷啊!!!!!!
    嗚~~~~ 我諗我盆薄荷葉都一命嗚呼~
    唯有寄望落你個盆到, 好好對佢地啊!!
    妹妹上

    回覆刪除

  22. 圓圓圓呀圓
    早安啊 ~
    嗚嗚嗚 ~ 我都有跟甜甜個方法種薄荷葉呀, 有落肥仔水, 可惜......
    GGG呀G

    回覆刪除

  23. 薄荷葉種得好好喎!!
    但薄荷葉難唔難種架???
     

    回覆刪除

  24. 你顆薄荷葉種得好好bor..
    我想o係公司種...不過驚會好似GG果顆咁

    回覆刪除

  25. 原來可以自己養嫁....得.

    回覆刪除

  26. 大少奶 ~~
    我對你上次介紹既 cooking wine 念念不忘架
    原來今次仲有白酒  o岩我呢 
    薄荷葉我早排都揾 ing 唸住自己水根 不過仲未揾到阿
    我仲想要自己種咖哩葉  實在太鍾意咖哩葉香呢

    回覆刪除

  27. 你個指甲油好靚(嚴重離題 )

    回覆刪除

  28. Did you try to plant Basil?  I brought a plot of Basil from CitySuper. But it is very difficult to plant. Only one stalk still alive.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾