2008年4月10日 星期四

一個墟的訪問 @ Soft Aroma Cafe


今日已經係一星期裡面第二次見Vanlily

仲有笨B媽媽

我哋3個女人一個墟做了一個專訪

第一次3個人做專訪,感覺好開心

因為我哋就算唔係訪問,坐埋一齊都不停講

完結後又去去Citysuper,今日已經落Citysuper 2次喇

訪問地點:Soft Aroma Cafe

P.s呢個訪問唔係晌我本書內出現

訪問內容絕對保密,直至另行通告(訪問刊出時)




我哋3杯飲品




工作人員既飲品,好似深水炸彈啊




超好味Bagel




一星期裡面第二次見Vanlily,好快第三次,勁!

佢絕對唔會悶,因為我有轉look,強烈對比令佢有新鮮感,哈~

今日三個女人一個墟,好開心啊~~Yeah

↓3013個訂閱者,Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾