2008年6月16日 星期一

5 Things about Me


psk_ho tag我,見個題目幾好玩

爛玩既我當然玩啦

5 things found in my bag:

1)銀包及散紙包 <---一定要帶架

2)電話 <---無電話去街大少爺就搵我唔到,好掛住架嘛!我只鍾意用可打出打入既電話,唔要其他功能!哈哈

3)化妝袋 <---雖然我唔搽粉底、又唔會化全妝,但個化妝袋都係逼爆,因為我鍾意買唇糕、Lip gloss、眉粉、鏡都必定帶晌身

4)紙巾 <---一定要帶架

5) Key<---一定要帶啦

5 favorite thing in my room/house:

1) 兩部電腦<--兩部既好處唔駛爭,對我來講電腦好重要

2)電視<---我真係好鍾意睇電視

3)<--唔開心時我會窩晌床上面縮埋一舊,心靈避難所

4)雪櫃<---好鍾意摷雪櫃,又要冰凍可樂、鍾意擺得滿滿既呢

5)吸塵機械人<---賓仔的確好方便,慳好多功夫,有乜爽過我睇電視、上網、搽指甲但有吸塵機械幫我吸塵

5 things you always wanted to do:

1)Shopping <--人生最大嗜好,我最想買起連卡佛,哈哈哈哈

2)旅行<--東京一定要去、新加坡一定要去,想去澳紐、總之唔想再去英國、歐洲都唔想去,但去邊都要同大少爺去

3)抗氧化<---好明顯想留住所剩無幾既青春

4)戒零食<---好想戒啊

5)多見朋友<---其實我都幾忽略朋友,因為我太忙喇,好在佢哋仍然愛我

5 things you are currently into:

1)趕稿 <--天呀!編輯又催稿,一粒字都寫唔出,新加內容毫無頭緒,點算呀?好想快快攪掂本書,但力不從心

2)學習做好太太<--學習做個更好既太太,雖然我既壞脾氣改了不小,但仍然急燥、刁蠻、任性、發花癲、神經呢

3)Funky dance<--繼續跳、希望keep住有d運動,雖然跳到好似傻婆,仍然要繼續跳

4)學習煮更多<---無論任何類型都要學做更好更好、學更多類型既菜式

5)繼續吃喝玩樂<----得快樂時且快樂!吃喝玩樂最快樂!

X people you want to tag:

Um......妹妹、烏GG、菇奶奶、我們這一家一定要玩,其他.......想玩就玩啊

go go go

16 則留言:


  1. vanlily
     
    訓左都係 no 1

    回覆刪除
  2. 戒零食<<< 我都好想, 呢排日日零食當正餐...
    [版主回覆06/16/2008 11:02:00]噢!零食好難戒呢

    回覆刪除
  3. 我既5 things就無你咁充實啦....只係"食, 玩, 瞓, 食, 玩..." 不斷咁repeat 又repeat....日日都等緊Lane crawford買起我..  
    [版主回覆06/16/2008 11:13:00]"食, 玩, 瞓, 食, 玩..." 係幸福啊

    回覆刪除

  4. 你本書仲未攪掂嗎?書展出唔出到呀?
    [版主回覆06/16/2008 11:14:00]未必趕到書展
    書展唔得的話,就會八月出

    回覆刪除

  5. 圓圓 … 比心機趕稿呀 ~ 我知你一定得 o 既 ~~ 我期待你本書 o 既誕生就好似期待王菲復出開演唱會一樣 仲有 , 你個 funky dance 係出去跳還是 o 係屋企喪跳 ?
    [版主回覆06/16/2008 11:16:00]茄搵
    我會努力啊!我都 好 期待王菲復出呢
    我跟台灣潘若迪既dvd跳呢!我跳到好騎呢

    回覆刪除

  6. 5 things in common:
    1.我的電話也只能打出打入 2.不開心時我也愛蜷縮床上 3.我很想去紐西蘭 4.我也急燥、刁蠻、任性、發花癲、神經,特別是對某人 5.學煮更多﹝這點有程度上的差別,你是精益求精,我是零的突破﹞
    [版主回覆06/16/2008 11:17:00]我由零學起啊!你都一定得呢

    回覆刪除
  7. 圓圓圓呀圓美
    我過完大海番來啊 ~
    噢.........收到你既 tag, 當然 tiger & crab 都會做啦, 不過要旦今晚較夜先啊 
    掛住你的索GGG呀G
    [版主回覆06/16/2008 11:18:00]索GGG呀G
    我都好掛住你啊
    你一定要做呢!呢個 tag幾好玩
    圓圓圓呀圓美

    回覆刪除

  8. hahah 要終身學習啊! 學做更好的太太, 學做更好的餸菜, 學做更識飲識食的大少奶!! yeah!!
    我又玩, 但我想修改少少.....即係....手袋個part我唔寫喇! 你有我都有啊!
    [版主回覆06/16/2008 11:24:00]哈哈!手袋個part基本上人人都一樣啊
    係咪我有你都有先?

    回覆刪除

  9. 圓圓偶像:
     
    我估你仲有Hand cream 啊.....要保護靚靚手!
     
    傻Fan CC上

    回覆刪除

  10. 咦,呢個 tag 又幾好玩啊,不如就收錄o係你本書喇   仲要附送一頁表格畀讀者自己玩
     
    手袋內容幾乎人人一樣喇 ... 不過身為村姑,若然唔出城的日子,化妝袋會被「環保袋」取代
     
    家有小露寶,個腦唔會生草啊!你快o的同賓仔玩下,或者有新 idea 呢!

    回覆刪除

  11. 哈哈,大少奶原來跟潘若迪學的,應該會好有趣。我睇台灣節目見過佢。 肯keep住做運動,你一定會越來越靚的 :)

    回覆刪除
  12. 幸福小女人- Diana2008年6月16日 晚上8:52

    家姐,
    今日測完驗, 元氣大傷... (但其實我都無乜溫過!!heee)
    好眼訓呢. 聽日玩, OK!
    我下次去你到同你一齊跳funky dance,,, 你有冇留意個矮仔成日講"god chi bye"?
    愛你~妹上

    回覆刪除

  13. 多謝你嘅參予喔! 好鐘意你嗰句:「得快樂時且快樂!吃喝玩樂最快樂!」咁...先至喺人生一大樂事呢!

    回覆刪除

  14. 阿賓仔簡直係就你同vanlily的好知己啊!!!
     

    回覆刪除

  15. 嘩...你比vanlily仲多喎...vanlily就忙於攪婚禮...
    大少奶你就應該忙緊本書出世喎....大家都好忙呀! 
    等我都好似你地咁寫一寫我的5 things 先 ^^

    回覆刪除

  16. 得快樂時且快樂!吃喝玩樂最快樂!講得好好~你真係我偶像,做到你6成我覺得好開心了.

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾