2008年6月20日 星期五

有粥食粥@正斗


今日拎籌款既cheese bar

唔食cheese cake既大少爺話只要係餅神整既就一定食

除咗我訂既幾款口味 咖啡、抹茶、blueberry、檸檬外

小冬有幾款新發明比我有榛子、gum酒提子、橙皮橙酒、芝麻、mix barries




同陳小冬(vanlily)食lunch啊!唔知點解,琴晚已經好興奮

一個鐘零十五分鐘的確好快,勁唔想比佢返工啊

已經約好下次既目標餐廳呢

今日食正斗




個套餐有:雲吞麵




豬潤魚片粥


皮蛋肉丸粥


仲有炸兩,有個甜品無嚟到啊?!






小冬:雖然你今日令我千年道行一朝喪,但我都好錫你架我,愛屎你啊!

你知唔知我幾咁唔捨得你要返工啊!下次我一定唔會再咁乜乜乜啊!哼

期待 "9"啊!

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾