2008年6月12日 星期四

西瓜波


前文提要:我會突然愛上買某一樣嘢或食物

早幾年有一個夏天......我瘋狂愛上食荔枝,每日不停食

食到個身燥熱得滯出紅疹,之後無再食過

又有一年夏天.....每日食西瓜連續三個星期

食到太寒涼頭暈,之後都無再瘋狂地食

近幾年興買黑美人西瓜但我唔鍾意,要食大波波型西瓜

我一向唔去街市,但買生果總覺得街市較多選擇,其次吉之島

近日發現細過西瓜波既西瓜,好得意

初初因為得意所以買,估唔到超級甜啊!係好甜

切開一半用羹畢嚟食

以後可以好型咁答人:我閒閒地食成個西瓜啦!哼~




好甜好甜好甜好甜好甜啊啊啊啊啊




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾