2008年7月15日 星期二

等多陣啊


而家仲爭幾篇稿未交,嚟緊我要暫停出街幾日整埋d手尾

書展已經趕唔切,編輯已經催我交埋餘下既稿,要八月先出得到

本書寫有關生活散文容易寫到,原本我已經交晒稿

但出版經理希望我增加內容,我卻一粒字都寫唔出,甚至停頓

出版社所有猛人都能夠交齊稿,偏偏我呢粒small potato要一催再催

多謝編輯J小姐對我呢個無定向既人有百般忍耐呢

好彩編輯都好體諒,但呢幾日再度deadline

希望過書展後,你哋仍然會買書啦!

呢個係我午餐,有兩款焗青口

一款好簡單既煙肉芝士焗青口

另一款係加入麵包糠既脆焗青口,為自已打氣吧




但書展另一本書有我既訪問啊

如果自已本書出得切,我就同時有兩本書出現書展啦

可惜自已唔腦閉塞呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾