2008年7月30日 星期三

一次咁多


等那個颱風走咗先整呢個蛋糕

因為我好想食

好快我最鍾意睇既奧運就開幕,我就唔可以整喇

上星期同舅母講開戚風蛋糕

連舅母都笑住話:你唔好再整喇!過埋奧運先啦

但我內心團火實在撲唔熄,唯有..................整多一次咁多多啦

香濃古古力味又軟熟既戚風蛋糕  哼~~

我願意為戚風蛋糕承受千夫所指。。。

我願意為你  我願意為你 我願意為你 忘記我姓名
就算多一秒停留在你懷裡 失去世界也不可惜

我願意為你 我願意為你 我願意為你 被放逐天際
只要你真心 拿愛與我回應 

我什麼都願意 我什麼都願意 為你
我什麼都願意 我什麼都願意 為你




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾