2008年8月31日 星期日

I'm just looking.....sigh~


仍然被牙肉痛折磨,今早屋企附近有間診所仍開門再睇醫生

醫生都開消炎藥、漱口水、乜乜物物比我

我睇開牙醫要再下星期先有位

本身感冒仍然食緊抗生素

但實在無辦法再忍就連唔係睇開既普通科醫生都照睇,希望醫生消炎藥有效

噢!我晌blog search牙肉痛腫好多blogger要一星期或以上,甚至兩星期先可以痊癒

我感覺................五雷轟頂一樣,完全跌入無底深潭

無晒胃口,依靠白粥維生既我唯有透過之前影低既相片去滿足自已

I'm just looking.....sigh~

呢隻小多士好好味,係楓糖漿味,佢唔係只得甜味係濃濃楓糖味

加上好脆,每逢行sogo我都會買一包




除楓糖漿味仲有牛油小多士

好濃烈牛油,之前買過一包比呀妹diana,佢都覺得好香

(photo copy diana)




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾