2008年9月1日 星期一

吞劍的日子


今日大少爺請假陪我,但我又無得出街

佢晌屋企只係對住一個無語問蒼天既人

一個過度活躍但而家變成學荷媽話齋苦兮兮既人,噢!

我表弟先生話上次佢牙肉痛足足兩星期

換句話我仍然要捱多一星期,不敢想象餘下日子怎麼過

不過表弟先生提供好多牙肉痛食療比我

即係果d唔駛咬生吞既食物,類似吞劍食法

我琴日終於唔食白粥,係食冬瓜粟米瑤柱湯飯

冬瓜煲到好稔但我都係半生吞先食到,全日兩餐都係呢樣

連麵包都食唔到既日子..............嗚~~~~




用呢隻碗去食感覺開心d

見唔見我開心咗?當然唔見啦

我仍然無語問蒼天啊




藥同漱口水都好colourful啊




今日繼續用吞劍既方式去食嘢,我唔滯呀)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾