2008年9月11日 星期四

撈埋就掂呢


琴日下晝同kathy行街,行行下佢話好鍾意食panna cotta

跟住我返到屋企就搵書睇

搵到個食譜,個食譜用熱情果做,但我無晒果蓉

結果改用朱古力試做,再將份量改量過,用64%朱古力做香濃古力味又夠滑

基本上呢個甜品撈埋就掂

我仲將用剩朱古力刨碎灑上面,雪凍後面層有朱古力脆粒效果

感覺似double chocolate咁

噢~我個朋友鍾意食咁易做既甜品,咁我要次次整不同味、整到佢食厭為止

哼~~~~~~~~~~~~




食譜:朱古力味 (經改良)

材料A

黑朱古力 35g ~50g (視乎用既古力濃度,我用64%)

忌廉  25g

材料 B

忌廉  75g

奶     75g

魚膠片 4g

糖    25g

做法:

1)將魚膠片浸凍水軟化

2)將黑朱古力座溶,加入(材料A)的忌廉一邊煮熱一邊攪勻至幼滑備用

3)將(材料B)忌廉、糖、奶煲熱,但唔需要滾,加入浸軟魚膠片直至魚膠片完全溶化

4)將做法2同3混合、攪勻入杯、放涼入雪櫃雪凍

若想加入朱古力碎可以刨朱古力、晌奶凍放涼後加上面再冷藏

如果用果蓉整生果味,就只需要30g果蓉(唔駛加忌廉),隔水座熱佢再加材料B

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾