2008年10月15日 星期三

特別報導


多位探子回報,多間書局已經有我本書賣喇

琴日講漏........銅鑼灣towngas都有得賣呢

好多謝towngas比呢個機會我

今日放自已假,就時光倒流一下
上星期我第一次去mega box
終於的起心肝去行




入到spotlight就不得了
居然有dirty purple既床笠、呢隻我色我好鍾意,又好難買到
dirty purple外,我仲好鍾意深紫色
結果.....................買
見到深紫色窗簾.......又忍唔住買
見到好多紫色絲帶..................買
見到深紫色餐墊............................買
見到好多乜乜物物又.....買

之後再到B & Q,慳電膽 $9一個咋,當然要買
結果.....我一臉滿足咁返屋企

我自己一個去,因為我想靜靜去買家居用品
去到好肚餓,人生路不熟既我就上去food court樓層
點知無樣合心水,見到目黑我就行入去




Um.........大蝦牛肉烏冬都OK,隻蝦都鮮甜




三文魚壽司
其實我見到迴轉壽司唔吸引又少選擇,睇餐牌又無頭緒又求其拎碟三文魚壽司呢




之後見到土耳其雪糕
呢個不得了,好味啊!佢質感帶煙韌感







但味道選擇唔多,我揀杏仁同lemon




特別報導:

Blog友 yan cake 應該係市面上第一個買到書既人

因為佢琴晚晌旺角馬健記已經買到啊!多謝晒




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾