2008年11月30日 星期日

舊曆快樂~~~~~


過咗一個好開心舊曆生日

首先:一起身收到隻錶
係大少爺送我既神祕舊曆生日禮物
正日生日既生日禮物自己揀,當然知係乜,連你哋都知係乜
但舊曆生日係一份意外驚喜

一向唔鍾意帶錶既我,會再次嘗試習慣帶錶
因為我要將份心意帶住

到夜晚由菇奶奶帶住幾隻馬騮:烏GG、呀茄同我去福音晚餐會
我同烏GG、呀茄一碰埋通常都會失控
事前連呀妹diana都好擔心我哋會不受控制
但放心,琴晚我哋只係偷偷地玩呢
呢餐晚飯...心靈上得著好大
有如溫偉耀先生所講,係一件快樂既事!無錯!我的確感到快樂


一圍人我地唔好意思去影呢


收到菇奶奶送比我既壽包
我終於有機會食菇奶奶整既包包,哼~~~~
係bagel啊!
夜晚返到屋企,連大少爺都猛去望個包包
哈~~~佢都好想食
呢2對包包成為我倆早餐,我再焗熱後,外脆內軟好味啊

菇奶奶: 多謝你啊!你令我感到好快樂!
包括我認為理所當然既事,你都話我知,其實係幸福既一種





菇奶奶整埋薑味曲奇添




趣事:
話說食飯時,上到雞既時候
居然上菜時雞頭對住我,我即時縮埋一舊,擰歪臉
烏GG即刻好奮勇咁,不理同檯其他人投以奇異目光,第一時間夾起個雞頭
當時我以為雞頭已經消失,就將頭擰回
點知烏GG緊張得滯...失手,個雞頭晌張檯上滾動

個感覺好似古裝劇犯人被斬頭,然後個頭晌地上滾動

烏GG,多謝你!多謝你咁為我
雖然我當時又笑到喊
但其實內心好感激你,你令我好感動
我愛你喔!
亦多謝你被我疲勞轟炸後,既舊曆生日禮物





沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾