2008年11月10日 星期一

與CC @La Bon Cafe


已經唔記得正確日子係幾時,有一位blog友稱自己係我fans
當時我都不以為意,後來我發現佢叫我偶像
我有d覺得唔好意思

再後來我習慣左,每日佢都會出現我blog留言
通常我做乜佢都會認同,佢會先認同然後先話我係傻既
後來我班好友發現呢位blog友,經常議論紛紛覺得有人比我更傻
又成日都會話:你個fans呀!得你個fans覺得你既道理係啱

第一次同佢見面6.7籌款gathering,佢好激動咁捉住我隻手
又好激動咁喎!

但其實佢唔盲目既,佢會話我:咀gel gel 歪理變真理

我可以講呢個就係CC,其實唔講大家可能唔知
CC佢係好有理智架!只係佢當癲婆係偶像之嘛嘛嘛嘛嘛嘛嘛嘛

約左好耐好耐好耐好耐好耐好耐好耐終於約到La Bon Cafe食Lunch

食足兩個鐘,講到過晒鐘




南瓜湯




居然去到話牛扒賣晒,好無語問蒼天

我又唔食得羊同雞,就食日式芝麻汁煎魚

唔知點解熱既芝麻汁配魚,我覺得好似食腸粉啊




CC要煎羊架




我既Creme burlee




CC多謝你啊!多謝你既禮物

希望你都會鍾意我既禮物啦啦啦啦啦!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾