2008年12月10日 星期三

2週年慶祝


2週年喇~眨下眼2週年
當然要慶祝慶祝下
同邊個? Vanlily囉

真係咁快2年,尤其呢一年我地好似經歷好多事
最大件事…佢結婚
每一日我同vanliy點要都有講過野先安樂
email、msn、仲唔夠,有時要講埋電話
佢亦係我見得最多既人之一
一星期可以見3次
噢!我要更多更多2年啊

舊地重遊.three sixty
當年我第一次見佢就晌three sixty
特登再約呢度晚餐
噢!好味 pizza




燒雞套餐,有燒雞、沙律、仲有湯







當然要有vanliy整既栗子蛋糕啦!
好好味啊!係兩層,有一層栗子mousse
真係好好味




而我咪係整番第一次佢食我親手整既食物
當時係晌B媽婚禮,我整既quiche (就係果個鹹蛋肉餅啊)
我係一早諗好再整多次去紀念我第一次獻醜既食物呢




之後就到我同佢今日既活動......玩新相機
一見到疑似聖誕樹既都影,一影就影好耐,不停試不停試部相機

我想去ifc影呢個燈飾好耐
但因為要等買大機後先影,終於影到喇!


















好鍾意呢張相啊!







今日慶祝活動超開心!好似好簡單

但係好開心

我要開始籌備同小冬慶祝3週年!

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾