2008年12月9日 星期二

Book 2開工前 @ Habitu The Pier


今日上出版社傾.....第二本書噢!我第二本書要開始寫喇
即係話…我又再進入腦閉塞日子
今次比上次難寫,但內容會豐富d、散文會寫多少少

我問正確deadline時,我編輯話:你要玩埋個12月嘛雖然deadline時間長
但係12月、1月就忙住聖誕、新年
2月去旅行
所淨既時間並唔多,我又會忙過不停呢!

過埋聖誕要埋手寫散文部份

然後過完年又繼續寫,而家呢段時間就儲靈感


傾完書後....就約 Amy 去tea
對唔住啊!因為傾書所以遲到~~~~~
地點:Habitu The Pier

Amy係一個我尊敬既朋友,起碼我會好正經咁對住佢

烏GG、呀茄一定好羨慕佢啊







點2人tea set













Amy,後日就再見到你喇
我會合大少爺後,迅速去買齊材料
你等多2日吧!
多謝你既禮物,一定會出現於我新書中

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾