2008年12月6日 星期六

跟G學攝@謙記 & Carrie chau


我同GG兩個敗家精,每次約埋都係shopping+下午茶
但今次唔同
今次我同佢一齊去影相,買新相機當然去玩相機啦

首先我同GG去謙記打邊爐
謙記個蕃茄牛腩湯底實在太好味
而且無油,又夠濃,多蕃茄外又多牛腩
我同GG忍唔住猛飲湯




叫4碟食物
牛頸脊肉,又好嫩好味啊
水餃拼雲吞
四寶丸
炸枝竹
全部都好味,個蝦丸都非常好,實會再去打邊爐




直至我好飽、食埋甜品,GG仍然飲緊湯,甚至食晒煲內食物
我計過GG應該飲左一煲湯啊




送既甜品都好好味啊




香茅茶,好好飲,都幾抵$30一勺




之後就去time square 影 Carrie chau作品
其實我經常到time square,但忍到買新相機先正式影
我好鍾意carrie chau畫既公仔,色彩燦爛,但又流露淡淡哀愁




影完後去食雪糕




每人叫一杯飲品,再share一個雪糕




決定開多一個分類:照相館
記錄我影既相呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾