2008年12月24日 星期三

Merry Christmas (附聖誕晚餐)


Merry Christmas~~~~~

呢個音樂盒係某一年大少爺放工買比我既聖誕禮物
佢識著燈、有音樂、會郁、火車會行既音樂盒
但呢兩年佢已經唔識再郁喇!
我依然好鐘意呢份禮物

仍然記得當時佢放工我晌門口迎接佢時見到一大個盒既情景呢




今日我全日就晌廚房不停整、不停整就係為今晚既晚餐啊
但其實未係最豐富,但絕對花心機同時間呢
今次無分碟,全部一碟上,感覺一齊share會warm d

好滿足感既聖誕晚餐,哼~

頭盤:Bruschetta配多士、咖哩雜菜角

因為忙無去買法包做蒜蓉包,唯有用多士啦




湯:南瓜湯




主菜:迷迭香牛油雜菜烤雞 伴紅酒蕃茄醬香草選用:rosemary、thyme  (我用乾香草)rosemary份量少少就夠、再加小小thyme

早一晚將chop碎香草、Himalayan Pink Salt 、黑胡椒內外搽勻隻雞

焗前再用牛油煮碎香草、鹽、胡椒,搽上隻雞多一次

乾香草要先煮一煮先會發揮最香既香味,就咁灑上面係唔夠香

將雜菜放雞底去焗,我用焗盤焗,焗完個錫紙都黑晒呢,要轉碟先見得人




紅酒蕃茄醬:西芹、紅蘿蔔、洋蔥切粒,香草用 bay leave

隻雞內填滿洋蔥、紅蘿蔔、西芹

隻雞好滑,係晌City's super買既小春雞,但都唔細隻啊!買既時候已經無雞頭




配菜:芝士忌廉焗薯片

本世紀最邪惡既配菜,但味道實在太好,薯仔食落味道直頭係芝士火鍋既味道咁




甜品:creme brulee




仲有我最愛既:BELLINI
對杯係我最愛啊!買2支送對杯,對杯印有bellini
我飲bellini先會用呢
酒係粉紅色、裡面有果肉既呢




好想去海運大廈影燈飾,但實在太多人

唯有晌屋企整定聽日同朋友聖誕party既party food啦

祝各位:聖誕快樂!




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾