2009年1月5日 星期一

就咁答吧!


琴日我開電視見到做菠蘿油王子
永遠覺得最好睇既就係每次做到最尾麥太帶麥兜去食午餐
問餐牌,然後數一堆食物出嚟

如果我可以背得晒,以後有人問:你第二本書食譜part到底有d乜???
我就答

來來去去有d肉啊有d菜啊撈埋撈埋打個生粉獻上去果d野咁
豬肉牛肉 瓜瓜菜菜 粟米肉粒 雙腸蛋飯 窩蛋牛飯 生炒牛飯 梅菜魭魚
味菜鮮魷 香茅豬扒 葡汁海鮮跟飯或意粉 三絲炒瀨 時菜斑球
香煎龍鯏 沙爹牛河 吉列斑塊 涼瓜煮魚 鮮茄牛飯反 炒貴刁
咖喱雞 芙蓉蛋 俄羅斯牛肉 夏威夷雞扒 焗葡國雞飯
豉椒排骨 肉醬意粉 宮寶雞丁跟飯或意粉


滑蛋蝦仁 京都排骨 中式牛柳 西芹雞柳 紅燒豆腐 豉汁排骨
乾炒牛河 叉燒煎 蛋魚香茄子 白汁雞絲跟飯或意粉
西炒飯 咕嚕肉 煙肉蛋 鹽焗雞 金沙骨 紮肉河 鹹魚雞粒飯
葡汁焗四蔬 蜆肉菠菜面 西西里牛肉 日式照燒雞 清湯牛白腩
鹵水鵝肉拼鹵蛋 刁草汁焗石斑
仲有燒肉雞雞油雞 叉油雞 叉切雞 雞油雞切雞
雞叉燒肉 燒肉叉燒肉 叉雞叉油雞油雞瀨 叉燒瀨 叉燒油雞
燒鵝瀨 乳豬飯 乳豬叉油雞 油鴨飯 油雞米 叉燒油雞米
火腩油雞叉燒米 油豆腐 火腩油鴨 豉油皇炒米

哈哈!咁答都幾型!
不過..........我發現真係有其中一樣啊~~~~~

呢個係炒貴刁,我第一次炒都幾似樣
但味道爭dd,但又講唔出爭d乜呢!!!!!!




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾