2009年2月27日 星期五

學乜好呢?


今日下晝有特備節目,繼續post下舊野先

上星期 Fiona問我可唔可以幫佢整咖哩牛腩
佢一家都想食
我當然應承佢啦!仲要脅佢幫我新書寫序

之後我整好去拎比佢,就開行turbo返屋企玩pet,比佢話我癲左

不過…呢幾日…我突然覺得點解我會幫朋友整咖哩牛腩既呢?
成件事好唔型

如果有朋友叫我幫佢整陶瓷花瓶、整大衛石像,我覺得型好多啊

係時候要去學陶瓷,哼~~~~~

一係去學畫畫,到時有人喇我畫幅瀑布下的水點都幾型

↓留起少少比自己試味,good~~~~~~~~




38 則留言:


  1. 今日遲左少少返tim....

    回覆刪除

  2. oh~ 我成日話整你個咖哩牛腩都未開工tim! 今個星期又唔得閒喇!
    不如我地一齊去學跳拉丁舞啊!
    著住個d貼身但又露背的衫, 然後個頭永遠都側住咁唔望人, 勁有型啊!

    回覆刪除

  3. 用左你的食譜煮左一餐, 男朋友大讚^^
    之後立即buy 埋你本書, 而家放假唔都出街,成日煮飯仔

    回覆刪除

  4. 學時裝設計!超型!

    回覆刪除

  5. 其實學結他都好型架...買部guitar hero/rock band 2返黎就學得喇...hehe

    回覆刪除
  6. Mee ...... MeeMoreMore2009年2月27日 下午3:20


    最緊要唔洗考試!!!

    回覆刪除

  7. 學乜都唔緊要....最緊要係有恆心呀....我就有咁好恆心喇..kaka
    我日日都同我隻pet操架....不過都係唔夠我d fd高分......唉~~
     

    回覆刪除

  8. I love the tendons!!! Naan please!

    回覆刪除

  9. 嘩,,,,
    正丫
    流哂口水=3=

    回覆刪除

  10. 我對炆牛腩有恐懼,我諗有排都唔會炆!

    回覆刪除
  11. 大少奶: 你嘅著作 可以提供書名等我去買 , 煮番碟" 菜譜抄五花月南" 好正

    回覆刪除

  12. 彈琴都好型架..哈..哈..!!

    回覆刪除

  13. 哈哈...你煮得一手好菜都好型﹗以前唔記得台灣/中國,好興話『認真的女人最美麗』,你煮野食/ 玩pet pet都咁認真,所以你就算唔型都美麗。

    回覆刪除

  14. 學潛水都好型呀!

    回覆刪除

  15. 不如你學下音樂
    好似鋼琴
    我就學長笛
    好好玩嫁

    回覆刪除

  16. 你要出書都夠型啦... 再唔係學埋古爭都型,,..
    碟咖哩牛腩好靚...
    又上左新野... ^^ 有時間黎睇下啦.. ^^
    http://hk.myblog.yahoo.com/cocolala123@ymail.com

    回覆刪除

  17. 有冇諗過下次再去京都學下做藝妓呢?
    如果你圓圓的粉臉, 化個藝妓妝, 可能會成為
    全日本最靚既藝妓, 為國增光, 你話幾有型呢!
    又可以出回憶錄, 拍電影, 型呀!
    不過老實講, 你已經好型Lu 喎, 由以前唔識下廚
    到而家煮飯, 整餅, 到會, 出書, 玩Pet..... 唉,
    我都要勤d至得啦!
    Jealousy... Jealousy... Jealousy... 這刻一個她可有把注視 震蕩你可愛面兒 像雷電令人做錯事.....
     

    回覆刪除
  18. hahaa, this is why I like to read your blog, you always make people laugh - cos u're so funny (by being yourself!)

    回覆刪除

  19. O O:
     
    你整乜都好型,連brey brey 都好型呢!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  20. would you like to share the recipe?
    i wanna learn
    pleasssssssssse

    回覆刪除
  21. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月28日 上午10:51


    哈.,.. 煮咖哩牛腩都可以煮到你咁出色既話..都好型呢..

    回覆刪除

  22. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    呢款餸我一定要整俾亞仔食呢 ~
    就佢生日啦...........可以幫補番今餐 
    GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

    回覆刪除

  23. 我講話想去學陶瓷成年都未實行,希望你成功啦~~~

    回覆刪除

  24. 唔係吖,你整野食咁叻,已經係好型啦~

    回覆刪除

  25. 哈哈哈, 我俾二樓, 呀唔係, 係三樓個vanlily笑死我....
    係呀, 你如果同佢去學d永遠唔望人o既拉丁舞,
    咁不如同我去學d永遠手指指住個地下o既 hip hop啦.
    仲唔型?????????
    然後將兩隻舞夾埋一起跳, 一邊跳一邊唱: 咖哩牛腩呀~~~
    咖喱牛腩呀~~ 這裡才是快樂老家呀~~~~
    成件事簡直係...................

    回覆刪除

  26. 點解我搵唔到呢隻GAME既?

    回覆刪除
  27. 西環的黃金歲月2009年3月1日 凌晨2:50


    You have such a wonderful blog here, I sure do enjoy it immensely, and I will come back to visit it again definitely,, pls keep up with the good work

    回覆刪除

  28. 大少奶可否幫我做個1:1000既大衛石像?

    回覆刪除

  29. wow.....好味到我口水都流埋添!  

    回覆刪除

  30. 嘩~~~妳呢個朋友真係唔話得呢....

    回覆刪除
  31. Fatgarfield 肥加菲2009年3月4日 上午11:36


    Oh, this looks good.

    回覆刪除

  32. oh.... lovely tendons..... very attractiveeeee...
    do you have receipt ? my honey loves this dish sooooooo much..... ~~~~

    回覆刪除

  33. You have wonderful idea here. May I know how can I see the recipe posted on this blog please?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾