2009年2月16日 星期一

大阪遊後記


今次大阪之旅都玩得好開心,因為同大少爺去玩嘛

um.............大阪比我想像中好,加上d野較平,不過就始終唔夠東京令人興奮

平時我唔會介紹酒店,但今次都想講下

今次我第一次online訂酒店,係我睇一位blog友abebe介紹既
當時對酒店毫無頭緒之際睇到佢個blog
首先多謝佢詳細答我既問題呢~




間酒店晌大阪城附近,對面係大阪博物館,的確較寧靜
後面係警署,有幾個政府部門晌附近





但係間酒店好舒服,係比我晌池袋住既crowne plaza metropolitan 細

價錢亦都平一半

有空氣過濾機




房內有電腦,亦都有lan port




雙人床係5呎床




價錢只係 7000yen一晚,即係唔駛 hkd$600一晚

我住4晚 $2500唔駛呢

酒店會晌你online booking後會send confirm email
再會晌你入住日期前幾日再email你

返到香港後又收到酒店send來既多謝email

間酒店既services好好,係細間d,但令人滿意

近地鐵站,地鐵一出連馬路都唔駛過,2分鐘唔駛就行到
附近有幾間居酒屋、好多間便利店
對面有麥當當、KFC、Mos burger

由機場往返酒店,都只需要搭地鐵到天王寺轉JR


但問題係,你搭地鐵去心齋橋就要轉車,但都唔煩既

酒店個地鐵站係谷町四丁目--->搭一個站去谷町六丁目轉(長堀鶴見綠地線)-->心齋橋

但由酒店去梅田就完全唔駛轉車

所以我都覺得係方便呢

酒店網址:http://www.hotel-lut.com/guestrooms01.html

晌日本每晚大少爺都要食杯麵,仲要食大杯既







但我發現蕃茄芝士味,一試之下覺得好好味啊!

我唔食即食麵既人都覺得好好味啊



返到香港咪駛旨意再食啊

呢款麵包亦係大少爺消夜之一,有好多唔同口味
最好食係牛油楓糖味
其次係呢隻蛋沙律呢

無論去幾多次日本,大少爺都一定會買來食




今次晌日本愛上關東煮,黑門市場有一間食物店,個湯底係好甜
便利店既..........麻麻地




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾