2009年2月4日 星期三

模の預告


琴日有朋友來拜年,我整椰汁玫瑰糕去招呼人
噢!今次用個新既模呢
呢個模我想買好耐,之前sweetie得番一個,我比甜甜買先
前日去終於又有喇

呢個椰汁玫瑰糕我好鍾意
原來中間層有多d玫瑰花瓣既
但甩模時甩得唔好,得呢兩個無乜花瓣既可以影相呢

呢個模我一定會用盡佢,用佢焗蛋糕會好靚架
go go go go go焗蛋糕!

之後你哋可能會見喪心病狂既我用個模整好多食物

可能用呢個模整鹹蛋蒸肉餅?蒸排骨飯?臘味糯米飯?
哼~~~~~~~




29 則留言:


  1.   vanlily
     
    仍然sick leave????????????
     
    111111111111111111111111111

    回覆刪除

  2. 好想見到呢個模出品o既臘味糯米飯~
    大少奶...你本書我買o左啦~原本買係因為D食譜好吸引...原來D內容先至正...好鐘意本書...因為你真係顛o架!
    大少爺個段話攪到我眼濕濕啊

    回覆刪除
  3. Mee ...... MeeMoreMore2009年2月4日 上午11:51

    我都有買咗e個模ar!!! ................... 佢整旦糕實在係 "靚"!!!!
    都係多謝餅神的 very good 好介紹!!!

    回覆刪除

  4. 兩個都靚呀~

    回覆刪除
  5. 濃情朱古力碰上士多啤梨2009年2月4日 中午12:45


    依依..呢個梗用黎整糕都好靚仔呢...good

    回覆刪除

  6. 我諗大少奶用依個模可以整到好多騎呢野

    回覆刪除
  7. 愛吃愛旅遊的陳小姐2009年2月4日 下午1:20


    好呀, 你釀d飯入個模度呀...!!! wakakakaka!!! 有幾古怪整幾古怪...! 好想見識下呢...!!

    回覆刪除

  8. 哈!餅模真係多用途架,我之前都用餅模蒸蘿蔔糕~~

    回覆刪除

  9. Only one word to describe - beautiful ! Oh.... one more.. must be very yummy !

    回覆刪除
  10. kanas の 潼樂日2009年2月4日 下午2:04


    我都好耐冇入黎啦! 妳既椰汁玫瑰糕好吸引呀

    回覆刪除

  11. OOOOOOOOOOOOOOOO
    張 table cloth 又好有春日 feel, 好正呀 ~
    GGGGGGGGGGGGGGGGG

    回覆刪除

  12. 好靚喎!!!真係要用盡它...出不同美食呀!!!

    回覆刪除

  13. agnes幫我喺cake diy買咗一個類似嘅模,喺六個一樣嘅,即喺六個近鏡頭嗰個款喔! 我好想用佢整朱古力軟心嘅蛋糕,心太軟唔知得唔得呢?

    回覆刪除

  14. 我前日都係sweetie買了呢個模!

    回覆刪除

  15. 可以用呢個模整朱古力+banana cake

    回覆刪除

  16. O O:
     
    呢個整蘿蔔糕最好,一啖一個!
     
    頭號Fan CC上

    回覆刪除

  17. 呵, 做你的朋友真係好, 成日都o甘有口福

    回覆刪除

  18. 又真是幾靚 bo, 下................ 用它來整肉餅, 咁利害

    回覆刪除

  19. 其實我想問問 脫模係點樣攪

    回覆刪除

  20. 用黎cup個糯米飯都幾正~睇得又食得~

    回覆刪除

  21. 送上黄金萬両

    希望你今年人財兩旺

    回覆刪除

  22. 整鹹蛋蒸肉餅、蒸排骨飯、臘味糯米飯...呢個提議都幾好喎....可能整出來幾精緻添呀

    回覆刪除

  23. 外買一個八寶飯呀.........唔該!

    回覆刪除

  24. 我新年都整佐椰汁桂花糕,未甩模時好靓ga,但是甩模就烂晒喇。大少奶可不可以 赐教如何甩模甩得靓呢 ?多谢先。

    回覆刪除

  25. 好期待妳快啲用呢個模整臘味糯米飯啊

    回覆刪除

  26. 哈~我都有呢個模呀~用左黎整桂花糕~~個形真係唔錯嫁~ P.S 我鐘意鏡頭外果個模多d~~

    回覆刪除

  27. Hahaha such a great idea!  Using it to make 臘味糯米飯

    回覆刪除

  28. 呢兩樣野我都好鍾意,椰與玫瑰。但我卻從沒有想過可以配搭在一起,好味嗎?椰會搶去玫瑰的清香嗎?

    回覆刪除

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾