2009年3月19日 星期四

與鼻塞博鬥12小時


琴晚我臨上床想瞓時
無啦啦又鼻塞

無語問蒼天又再出現喇

連萬試萬靈醫生開比我既薄荷crystal開熱水吸強勁薄荷蒸氣都通唔到
仲令到無塞果一邊"乸"到標眼水

跟住我用盡上一篇blog友提供既方,遂一試

好景不常.........一邊通左,十分鐘後另一邊塞塞地

無...語.....問.....蒼...天.........呀

成晚都瞓唔到,等天光再睇醫生,再沖涼希望瞓到

以前我鼻塞坐起身都可以通到,今次就算我坐都塞

為怕令大少爺因為我輾轉反側瞓唔到

又唔想坐晌樹上網,所以有半晚我晌廳到行來行去


琴晚飲熱檸樂煲薑真係令個人舒服好多




睇完醫生,今次有通鼻藥水,段估都通到呱?

是日午餐:皮蛋瘦肉粥




P.s 多謝你地提供既方法啊!我無辦法遂一回覆你地留言,多謝你地呢

1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾