2009年3月16日 星期一

$78 $78 $78


呢個星期都會好忙,我每日都要忙本書
唯有post下堆積如山既外食篇

今次選中11號候選佳麗.......鵝肝

話說311同呀茄、烏gg食完Harlan's,之後行街、唱K
Yeah!!!!!!!今次唱K唱左好多新歌
當晚唱到8pm就要交房

But....我地唔願分開,就算當時我同呀茄仍好飽都話去食晚飯
原本目的係坐下或者食甜品
行到去厚福街,烏GG見到平價鵝肝餐,個心就飛左入去

呢個鵝肝餐實在好抵.$78

不過…只有主菜同湯 or 茶




烏GG鵝肝、吞拿魚焗長通粉
佢個通粉好好味,但鵝肝得一塊
搞到烏G依依哦哦話點解得一塊


呀茄鵝肝多士,一樣係兩片呢




我既鵝肝、芝士焗石班,鵝肝有兩片,味道都ok
最估唔到片鵝肝煎得好,外脆內軟




之後我地繼續傾,當然要搵個甜品食下啦
3個share 既士多啤梨芭菲
只係$28呢




就係咁過左開心既一日

餐廳係 厚福街 one cafe,我去睇食評大多都係話唔好
不過…唔同食物會有唔同質素,我既評語就ok啦
試唔試自己決定喇!



1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾