2009年3月1日 星期日

為書準備


今日清理雪櫃,因為要開始做書中食譜喇
經我努力閉關下,散文部份總算完成
係時候做第2part食譜部份

今個月我唔敢約人去街,只係有5日係有約
其餘都希望能專心做埋本書
出書實會緊張,希望所有事都係控制之內
唔緊張點會做得好?

出得第二本實會想好過第一本

不過........我希望唔好晌屋企掛住玩pet啦
但我唔將自己閉關晌屋,更唔專心到
希望快手完成可以回復成日shopping既日子

清理雪櫃,要清理日積月累既士多啤梨
人人見我都買盒比我,我食唔晒喇


呢個士多啤梨係好似冰糖胡蘆既做法
出面有層脆糖架
士多啤梨經過熱糖水浸過,更香甜呢




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾