2009年3月9日 星期一

玻璃


話說琴日去九龍城,行過一間零食店
見到有雜果味Fox's糖,之前搵過supermarket都無
見到即刻買

因為我另一個細舅父月中一家四口返香港一個月
我小表弟、小表妹得5、7歲
所以想買定罐糖整玻璃曲奇比佢地兩個

大少爺當時見到叫我買兩罐怕唔夠
原來佢鍾意食呢隻曲奇啊
今朝就開爐整比佢食,我下晝又要繼續做食譜呢


呢張餐墊係琴日晌吉之島$10店大少爺自己揀比我
我地晌店內分開各自睇嘢
其實我之前望左一陣,猶疑緊買唔買
之行去睇第二樣
大少爺好開心咁過嚟話我知:你睇!我見到呢塊啊!揀比你啊

哈哈!咁無奶油唔買啦!哼~~~~~~




今次做雙色,但我掛住玩pet pet,過左時有bubbles啊





食譜 copy fr :Vanlily


印模曲奇食譜 (約20件星星/心心曲奇)


牛油 100g

糖粉 60g

雞蛋 40g

低筋麵粉 200g

泡打粉 2g

鹽 2g


1) 室溫放軟牛油, 加入糖粉及鹽打至鬆發

2) 逐少加入雞蛋, 直至蛋汁完全混入牛油糊

3) 篩入低筋麵粉及泡打粉, 以切伴方法伴勻,

4) 弄成糰放入凍格雪1小時以上, 取後後碌平, 用餅模印出曲奇




玻璃做法

Fox's 果汁糖 約15粒


1) 將果汁糖壓碎, 放在曲奇中央, 以160c焗15mins至金黃色及糖溶

2) 出爐後要等曲奇完全涼透便可取出


* 果汁糖可以不用壓得太碎, 否則會有很多汽泡的, 每粒果汁糖約分開一半就可以

* 曲奇可以印得厚一些, 效果會好一點

* 焗的中途, 留意每塊曲奇果汁糖的份量, 如果太少可以中途加上, 不要做到"穿""玻璃哦~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾