2009年5月18日 星期一

新玩具


琴日好累,但仍然同大少爺出CWB行街同晚飯

結果.............終於買左呢隻pan喇!




呢個品牌既物品,我只擁有2樣,如果我能夠買到成個廚房都係,就型爆呢

我鍾意好耐啊!以前賣得好貴,而家價錢開始大眾化

買完後,同大少爺去買材料整今日既brunch

因為大少爺仍然放假中呢

今日午餐有
煎銀雪魚、海鮮串、同埋牛油白酒燴brussels sprout

牛油白酒燴brussels sprout

呢個心型大碗就係我口中,晌3 coins買到無乜好買都要買既物品啊




煎銀鱈魚,晌city's super買既切件鱈魚

用呢個pan煎真係可以煎到外脆內軟既效果,個面好脆啊!哼~~~~~~~~~~




海鮮串,有蝦、三文魚同帶子,有燒烤既感覺




每人一份




呢個新玩具好好玩啊

我要好好利用佢先!聽日煎咩好呢?

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾