2009年5月21日 星期四

大少奶的快樂廚房




我收到書喇!好開心啊!
今次相片好靚,紙質比上次好
相片清晰呢~
今次我第一位讀者係烏GG,頭先我上完出版社順道去中環比左本佢睇
好緊張佢睇完既感覺呢





今次有NESCAFE贊助我本書  "小姐.....我可以請你飲3杯咖啡嗎?"哈哈
除左陳豪同 ICAC 外,我都請你飲咖啡
原本有張poster但要再整理同埋附送方法都要再安排,容後公佈呢


上次介紹過封面,今次講下內容啦

其實寫主題係快樂!係寫我點樣去令自己快樂!
好多blog友都會話:大少奶你個人好開心啊
Um.........我其實生活得好簡單,有時我整日唔出街,但我依然覺得好快樂!
因為我有自己一套既快樂方程式!

我來自單親家庭,家姐、哥哥相差好遠,細個時都幾孤獨
其中書中提到我7歲開始就每日都怕爸爸會死
到長大當然會遇過令我沮喪既事
之後...爸爸真係離開了~

有段時間我沉溺於唔開心之中
但慢慢我就開始發掘到一套快樂formula
然後就變成別人都會感到我係快樂既人

到底我既快樂formula係點既呢?睇下咪知囉!哈哈

放心…本書睇完係令人開心,唔係血淚史啊




我的快樂方程式,其中一式




今次個序有大少爺同表弟先生,表弟先生仲會講我同佢一段痴線既童年往事

仲有fiona、Kathy、佢兩個唔寫慣野催極都寫得少少,不過缺少左外遊既Rosa

呀繼同呀蓮啊,新序人

上次既序人,變成今次既證人,係快樂證人,會晌內文穿插她們眼中快樂既我

呢個安排係我諗既呢~




食譜類分為小食、甜點、蛋糕、party food同家常菜式,全書共50個食譜




comfort food

係每個人都有一些食物,食完會令自己快樂

而我唔同季節都會有唔同既快樂食物

呢part係小食、甜點、蛋糕、湯水

仲有我心目中分左四季既食物食譜共15個食譜











大家都知我坐唔定,成日都會約唔同朋友見面

甚至gathering,當然唔少得party food~

講開Gathering

我班"餓底"你地記得睇啊!排名不分先後:

 Vanlily、笨B、呀妹、菇奶奶、呀烏GG、呀茄、mini、愛飛、呀tan、呀繼、呀蓮

裡面有一篇我寫比你地既說話,我衷心多謝你地每一個

↓Party food,裡面有15個







呢part我無 capture,其實係我影既外食篇,雖然有d你地都睇過

但希望d相都會令你地睇完覺得開心




每個人都有一些充滿感情既菜式,例如…我絕對係咕嚕肉

而書內有二十個簡易小菜

甚至有小小泰菜、小小上海菜同埋對我甚有回憶既菜式

比上一本難度增加少少,但仍然係容易做到,甚至我都做得到既菜式呢




我希望大家會鍾意呢本書,會感染到快樂,除有上述提及過既

最後多謝我既出版經理、編輯小姐、各marketing既人員及出版社上上下下既人

仲有麥生

你們給我機會、給我包容、感激你們呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾