2009年5月14日 星期四

Day 3@ Tokyo 2009


話咁快又第三日喇
今日去必去涉谷、表參道及原宿
一早起身去美登利食壽司
噢!依然無得頂呀

但有個人好大懵,唔記得影2個壽司餐既大合l照唷

噢!好新鮮啊




呢個大少爺必叫既,額外叫會好大件,長過對筷子好多添

跟餐既細條d呢







跟餐有蟹肉蟹膏沙律,好鮮味





美登利晌mark city




你睇下,睇到d乜?我行過見到忍唔住影啊( 唔係我做架)




之後去0101同Loft




呢期興人型魚肉腸
即似零食既魚肉腸呢!有橙色膠包既呢
個電視短片話撇開橙色膠紙會變魚肉腸人啊!好得意啊







之後沿路行落原宿同表參道

我好少擺我買既衫褲鞋上blog
但又好想講
呢間賣日本自家設計既tee,有好多款揀
最重要係一件2645yen 、兩件4200yen夠平啊
好多款,多到花多眼亂,我同大少爺每人買2件
呢2件我既,下面件更鍾意啊
原本仲想買,但我又唔算好鍾意著tee呢







晚餐@pepper lunch





終於試焦糖糕ok好味




夠鐘夾公仔

聽日第四日喇!聽日去一個悠閑d既地方
唔再掛住買野
當然係時候收手呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾