2009年5月20日 星期三

For two~


大少爺仍然放假中,我地每日都好舒服咁晌屋企

夜晚會出去行一陣、晚飯

日頭會自己煮午餐!當然每日都想玩下個新玩具煎pan

大少爺就快放完大假,我會好唔捨得

佢返工果日我會似送機咁送佢出門口

再喊住去扯住佢對腳叫佢:唔好走啊)))))))))))))))))))))))))

當然唔會,我點會咁早起身先得架?

是日午餐:

蟹籽什果沙律

呵呵!係用新玩具煎既三文魚

仲有為餃子

(天陰陰+較錯iso,d相怪怪地啊)

I










U




我驚大少爺唔夠飽,煮定個芝麻醬蟹籽冷烏冬比佢




好享受自己煮既時光呢

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾