2009年6月26日 星期五

等風?


琴晚晚飯途中,菇奶奶話將會打風
然後....佢地又問係咪我整過戚風或者叫我快快戚風
答案:係無既

不過…到而家我都無乜留意過風暴消息
而係覺得michael jackson有點可惜!
我今朝接近6am突然醒一醒,習慣開收機聽住903瞓既我聽到發仔講呢個消息
矇矓間諗:係咪發夢呢?
之後瞓醒就知係事實,無耐前仲聽到佢復出架嘛!

遲左食lunch
今日既午餐係:奶油菠菜焗帶子磨菇薯蓉近來我瘋狂愛上既食物除左西瓜、仲有菠菜啊




before baking

帶子只係帶子粒,晌吉之島賣$40一包,唔係最細粒,但又唔係最大粒

都幾抵食,放定晌屋企煮意粉用都唔錯啊




奶油菠菜食譜

材料
菠菜  1斤

奶油:

淡忌廉  100g
雞湯  80~100g
麵粉  1.5湯匙

做法:

1)菠菜洗淨,放滾水煮1分鐘,放入冰水冷卻(此步驟保持菠菜既深綠色唔會焗到變黃)

2)菠菜榨乾水份備用

3)先落油,慢慢加麵粉炒,炒至麵粉輕輕吸油後,遂少遂少加入忌廉,炒至成為成為膏狀

4)遂少落雞湯炒,邊煮邊攪,直至落晒雞湯,不停攪至融合及無粉粒

5)煮至理想杰度,如果過杰或覺得唔夠汁可以加雞湯、如果唔夠杰就煮多一陣

但要淋上菜面焗既話,杰少少好d

6)淋上菠菜面用220度焗8~10分鐘,可以加點芝士

*唔加鹽係雞湯有鹹味會越煮越濃,可以先試味唔夠味先加鹽

*炒麵粉好易起粉粒,所以每樣材都要遂少落,邊炒邊攪

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾