2009年6月23日 星期二

多個人的


一係好熱、一係落大雨,到底揀邊樣好?

今朝11點15分,Fiona打電話比我,話晌樓下停車場泊緊車
無啦啦通知我一聲就上到我屋企,仲好多謝晒咁買麥當當雞翼上嚟
然後上到我屋企坐一陣食埋午餐,又一陣風咁走

到底....佢上嚟做乜?

到1pm又輪到鐘點姐姐上嚟,否則我知道我實會同fiona出街

我有整嘢比Fi食,係迷你pizza,迷你到好似一塊餅咁
無計,我冰格塊麵糰得番咁多多,做薄既脆批
加上磨菇、芝士都夠做4件

煙三文魚焗好後先鋪上面




加埋沙律同外賣雞翼,就成一份午餐




最後仲有西瓜

早幾日好熱,經常覺得好口渴
飲完可樂都仲係渴,結果食西瓜後終於唔再渴
今個夏天咁熱,西瓜將會長註雪櫃




1 則留言:

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾