2009年7月23日 星期四

試下先


就快又開始忙,所以晌我仲得閒既日子就試多d唔同既嘢
下半年又再忙過
今年得2個月係得閒

又係718
718 gathering Amy個弟婦整口水雞
試完我又好想試

之後不斷搵食譜,最後晌網上搵到江獻珠女士既口水雞食譜
二話不說就照跟
出來效果都好好啊
而且佢有加芝麻醬,多一分芝麻香呢

好期待大少爺放工啊

咁早整定係希望隻雞同個醬汁有多些交流







隻雞最重要浸冰水啊!

第一次斬雞,仲要去埋骨呢!雞翼同雞脾我無去骨




焗花生,唔駛用咁多油去炸

個醬汁最好隔一隔花椒呢




食譜:

浸雞料:

花椒    2湯匙
紹酒    2湯匙
薑        3片
鹽        1湯匙
蔥        2條

雞洗淨;煲滾約1,000克水(以蓋過雞面為準)
水煲落薑蔥、花椒包、酒及鹽,水再滾落雞,雞胸向下
水再煮滾後轉細火,蓋蓋焗煮約15分鐘至雞熟。
大盤內加入冰水及冰塊,移雞至盤內,擱至冰溶及雞身變冷。

辣汁料:

油              2湯匙
花椒          1湯匙
紅尖椒      3隻 (去核切片)
蒜頭          4粒 (剁茸)
頭抽          3湯匙
芝麻醬      1湯匙
辣椒紅油  3湯匙
糖              1湯匙
白醋          2湯匙
麻油          2茶匙
鹽              1茶匙
冷開水      1/4杯

辣汁做法:

鑊置中火上,落花椒炒至香氣散發
油2湯匙,加入紅尖椒及蒜茸略爆移至大碗內
按次序下頭抽、芝麻醬、辣椒紅油、糖、白醋、麻油、鹽及冷開水拌勻

將醬汁淋上已斬件及去骨雞件上,灑上蔥粒、花生、芝麻




今日工作仲未完架!我仲煲緊冬瓜水,今日大暑啊!




我唔理!聽日乜都唔整去行街~~

沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾