2009年8月4日 星期二

強攻喜好


噢!到底個風會唔會打得成呢?
就算打唔成都起碼無咁熱
但又希望禮拜尾天氣會好少少,因為要去幾日街啊

呢幾日狂跳funky dance
就係為禮拜尾幾日去街無時間跳呢

講開去街,我每逢夜晚先約人食飯、行街
煮少咗晚餐
但為補償大少爺既損失,我會強攻佢喜好

好多時唔煮飯,最常去既食店係正斗
因為我近年愛上食粥
正斗二人餐會有碟炒粉麵,大少爺特別鍾意食肉絲炒麵

我已經想整好耐既呢!整咗喇!哼~~~~




麵係煎既,其實我有諗過用焗爐焗

個麵要先浸一浸水,索乾先煎,否則會太乾呢

下次試下先!

 


沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾