2009年9月16日 星期三

啤 @東京和食


今日刷牙洗臉後,屋企無水啊
原來大廈要整水喉,但我無睇到張通告
跟住唔知點解覺得屋企無水就要逃離現場
拿拿臨打比Fiona出來食個lunch同行一陣

食lunch前百德新街乜都未開
食完就好傾盤大雨,大雨到成條褲都濕晒
唯有同Fiona各散東西

我心諗:唔係呀嘛!我屋企今日無水,但唔代表我缺水
唔駛咁大雨嘛???

幸好!大少爺今日放半日假,接埋我一齊去sweetie補給材料
好耐無整過蛋糕
然後就返屋企,返到屋企停晒雨

繼...哼~~同埋噢~~之外

今次仲唔一聲?

去東京和食,叫兩個餐 share食

一個Sukiyaki
好鍾意Sukiyaki 既味啊!呢set $83




哈哈!影完相後隻蛋....熟左啊!


另一個係.....唔記得乜名,有八小碟同埋烏冬、天婦羅
乜都有d,佢好處每樣都有兩件,咁就可以兩份食啦!

呢個set $128好抵呢




八小碟有剌身、有涼伴茄子、炸魚、壽司、三文魚卷、章魚小丸子、豆腐沙律

金菇牛肉卷,兩個人每樣一件剛剛好




個set仲有天婦羅同烏冬

整體都OK架




仲有甜品同茶添!







沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾