2009年9月29日 星期二

第一回


噢~呢個星期忙到爆啊!
烏GG結婚,攪到成班餓底都忙
尤其我同呀茄、vanlily同mini

連原本想開始寫書都未寫到

但好朋友結婚,忙都值得
佢當我好朋友先會比我參予佢既婚禮,我應該為呢個友情忙碌而開心

返到屋企就玩新爐,芝士焗龍蝦

其實有好多白汁,但我放晌伊麵面先再放龍蝦

最後又加多少少汁上龍蝦面,咁樣麵都有足夠汁呢




話說琴日傾盆大雨去拎裙
然後去B記,順便落APM吉之島買龍蝦
係有個魚缸游緊水,然後自己揀隻
有專人去"湯"

好方便下!全部$208一隻
Citysuper多數係$238一隻

想去買游水新鮮龍蝦可以考慮去呢兩間超市呢




沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾