2009年10月6日 星期二

兩人午餐


今日九點幾起身,已經做咗好多嘢

早個星期去買新床褥,今日送貨
一早起身等送貨,大少爺拎假陪我等
跟住當然要執床、搬舊床褥出廳

好彩送貨比我想像中早,鋪番張新床
然後典下張床,哈~我覺得典下張新床係最重點再再然後整下乜乜物物
又到中午

問大少爺想食乜,唔想食外賣
我居然興致勃勃去煮飯啊

用既全部都係雪櫃有既材料
蟹肉扒西蘭花
金菇牛肉卷

西蘭花係雪櫃經常有,蟹肉係上次介紹既雪藏貨
金菇同牛肉原本我想晌屋企整sukiyaki
所以琴日就買定
估唔到今日午餐就整咗,唔怕下晝我同大少爺決定去街

當然我無食飯啦!實在唔慣午餐食兩餸飯啊









沒有留言:

張貼留言

歡迎大家留言,但會先檢閱先會顯示,謝謝
此舉避免無聊九唔搭八人滋擾